Hoe word je slaaf van het systeem?
Dat is heel gemakkelijk, zei Herman Göring tijdens het Neurenberg Proces.
Zorg dat je mensen bang maakt, dan doen ze alles wat je zegt.
(Publicatie: 11 maart 2021)
Herman Göring werd tijdens het Neurenberg Proces gevraagd hoe ze het toch voor elkaar hadden gekregen om zoveel Duitsers en anderen mee te krijgen in hun gedachtengoed. Zijn antwoord: "Dat is makkelijk. Het heeft niets met nazisme van doen. Het heeft te maken met hoe mensen zijn. Het enige wat een overheid nodig heeft om slaven van mensen te maken is ANGST . En als je iets vind wat hen bang maakt, dan kun je ze alles laten doen wat je wilt".
Misschien herken jij dat gevoel? Dat het is alsof je in één of andere nachtmerrie film bent beland. Je vraagt je af dit kan toch niet waar zijn? Ik hoorde in dit kader bij Sietske Bergsma iets interessants, wat hierop terugslaat. Hitler zei, als je de LEUGEN grotesk genoeg maakt, gelooft niemand dat het een leugen is. Helaas blijkt dat nu dus ook zo te werken. Een heleboel mensen zijn zo ver van de connectie met zichzelf verwijderd, dat ze niet zien en vooral voelen wat er echt aan de hand is. Hun enige houvast is dat wat hen door een betrouwbaar lijkende overheid, gesteund door omgekochte media, wordt voorgeschoteld.
Hoe werkt het precies?
Na drie maanden van de strengste maatregelen van heel Europa, ervaren de meeste mensen een klein beetje meer speelruimte, zoals openstellen van kappers en 10 minuten winkelen op afspraak, inmiddels als een flinke stap. Daar ligt nu ook juist de valkuil. Dit is psychologische gedragsbeïnvloeding. Dit gebeurt op verschillende manieren. Bijvoorbeeld door:
- Omkoping : Er wordt je verteld dat het 'vaccineren van iedereen in Nederland' de enige manier is om weer terug te kunnen naar een vorm van 'normaal'.
- Beroemdheden inzetten : Eén van de oudste en meest gebruikte marketingtrucs: het inzetten van bekende Nederlanders/mensen. Deels omdat het werkt, maar vooral omdat het goedkoop en gemakkelijk is. En als je je zou verdiepen in de structuur van wie er achter de schermen aan de touwtjes trekt, weet je dat deze beroemdheden toch al gekocht zijn, nooit objectief hun eigen mening mogen en kunnen geven. Je hebt slechts één uur van jouw hele leven nodig om jezelf te informeren over wie en wat jouw leven bepaalt. Het vele werk wat hiervoor nodig is, is al door een jongeman gedaan, die heel helder en inzichtelijk laat zien hoe de piramide structuur is opgebouwd. Kijk zijn zeer interessante, duidelijk en mooi opgebouwde verhaal hier . Ook te zien via Telegram: timgielen in 1 dag van 20k naar 36k views. Dat zegt wel wat.
- Bewust creëren van "schaarste" : We zien al weken achter elkaar krantenkoppen over de "beperkte voorraad" van vaccins en hoe mensen in Nederland wanhopig op zoek zijn naar een shot.
- Populariteit creëren : Groepsdruk inzetten als marketing instrument. En een andere oude truc in de marketing: het kweken van populariteit middels het idee dat die populariteit al bestaat.
- Niet vaccineren is geen 'normaal' leven meer leiden : Er is de laatste tijd veel gepraat over vaccinatiepaspoorten. Het idee dat nu verspreid wordt is dat ze 'onvermijdelijk' zijn om weer een 'normaal' leven te kunnen leiden. Het idee van 'onvermijdelijkheid' is een krachtig hulpmiddel. Je kunt het gebruiken om gevoelens van nederlaag bij je oppositie op te wekken en zo hun toestemming zonder dwang te krijgen.
Dit zijn bekende marketing strategieën om psychologische gedragsbeïnvloeding te bewerkstelligen. Vervang de term Covid-19 door een wasmiddelenmerk, pas de tekst enigszins aan en je hebt een dijk van een wasmiddelreclame.
Als je niet kan geloven dat men psychologische oorlogsvoering inzet om zoveel mogelijk Nederlanders over te halen om zich te laten vaccineren, check dan even dit printscreen van de Rijksoverheid die actief op zoek is naar mensen met ervaring in gedragswetenschappen en psychologie om mensen over te halen om te gaan prikken.
Gelukkig spreken steeds meer artsen, psychologen en wetenschappers zich uit tegen het ontstaan van een medische politiestaat. Kortom, er is een goede reden om te denken dat het verzet tegen het ‘nieuwe normaal’ veel groter is dan dat de gevestigde orde ooit had verwacht. Cijfers over de laatste twee zaken worden angstvallig achter gehouden.
En mocht je er nog aan twijfelen dat deze marketing strategieën echt werden ingezet, luister en kijk dan eens naar deze documentaire , waarin een Belgische arts, die indertijd de angst markteing achter de Mexicaanse griep 'plandemie' gestalte gaf, trots vertelt hoe hij de mensen voor het lapje heeft gehouden. Deze man is door Ab Osterhaus uitgenodigd om daarover een lezing te geven om op deze manier de Covid-19 plandemie op touw te zetten. Deze tactiek is over de hele wereld toegepast. Ook nu weer.