Naam
De naam van jouw bedrijf is de basis waarop je drijft. Het is de identiteit. De energie waarmee je naar buiten treedt. Deze moet kloppen met wat jij naar buiten toe wilt laten zien.
Misschien had je al een naam gekozen, maar voel je dat het toch niet helemaal klopt?
Het kan zijn dat er net een kleine verandering nodig is, die qua energie grote gevolgen kan hebben.
Ik kan jou dan helpen door eerst de bestaande naam qua energie te bekijken. Je kunt naar aanleiding van de uitkomst hiervan misschien zelf al op een oplossing komen. Mocht je daarna hulp nodig hebben om de goede energie via de naam uit te drukken, dan kunnen we dat in gezamenlijke communicatie tot stand brengen.
Het kan natuurlijk ook zijn dat je voordat je met jouw bedrijf begint meteen de goede energie wilt neerzetten. Je hebt vast zelf al wel over namen voor jouw bedrijf nagedacht.
Ik kan zo'n naam vervolgens voor jou op energie bekijken en je krijgt daar dan de uitslag van op papier.
Ben je benieuwd naar wat je kunt verwachten? Ga daarvoor naar het voorbeeld van onze eigen bedrijfsnaam /publicaties/betekenis-naam
Concreet krijg je op schrift:
- Wat jouw bedrijf gemakkelijk af gaat.
- Wat de essentie van jouw bedrijf is.
- Waartoe jouw bedrijf inspireert.
- Wat jouw bedrijf naar buiten laat zien.
- Wat het doel van jouw bedrijf is.
- Wat jouw bedrijf zou kunnen bereiken, als het al de talenten en kwaliteiten inzet.